Pro firmy

Firemní akce

Hotel Grund resort je ideálním místem pro pořádání akcí všech typů.

Disponujeme třemi klimatizovanými prostory s denním světlem pro 4 až 120 osob. Salónky, meeting room a konferenční prostory se nachází v přízemí hotelu. (bezbariérový přístup včetně WC pro vozíčkáře) Dále disponuje místnostmi pro uspořádání videokonferencí, firemních prezentací, seminářů, školení. V rámci prostor zajistíme příjemné prostředí i pro konání firemních večírků, plesů nebo banketů. Ubytovací kapacita hotelového resortu je až 120 osob.

Naši specialisté na pořádání firemních akcí vám zařídí produkci celé vaší akce od A až do Z tak, abyste se nemuseli o nic starat a jen si přijeli vychutnat firemní večírek plný zábavy, adrenalinu či relaxace.

Pro firemní akce vám zajistíme.

  • zajištění golfového turnaje

  • konferenční sál včetně coffee breaku

  • servírované menu, degustační menu, raut či venkovní catering.

  • ozvučení, audiovizuální techniku, doprovodné či animační programy

  • připravení zábavného programu, teambuildingové aktivity

  • přípravu cen pro vítěze golfového turnaje